Els temps de pandèmia són confusos i estranys. En ple període de confinament, la dona d’un soci de Manresa va estar ingressada a l’Hospital Clínic de Barcelona. Quan va ser donada d’alta, el nostre soci ens va demanar si tindria cap problema per fer el desplaçament...