Actualitat

Celebració al Teatre Conservatori de Manresa de la Festa Montepio

Abr 29, 2026

El passat divendres 24 d’abril vam celebrar al Teatre Conservatori de Manresa la Festa Montepio. Enguany és la segona edició de la festa que dediquem als socis i sòcies i molt en especial a aquells que fa 50 anys que son del Montepio.

L’esdeveniment va comptar amb la participació de representants de la Junta de l’entitat i de la Fundació, i d’un gran nombre de socis amb els seus familiars que van poder gaudir de l’espectacle.

Vam tenir a l’Enric Bastardas com a conductor de l’acte, que va demostrar que és gairebé tan manresà com ho és el Montepio i ens va fer recordar com ha canviat la mobilitat a Manresa en aquests últims anys. Posteriorment, el Màgic Pol ens va oferir el seu espectacle Polifacètic, una combinació de màgia, música i humor per a tots els públics que va agradar a tothom. Abans de finalitzar l’acte, els socis que aquest any fan 50 anys al Montepio van pujar a l’escenari per rebre el seu guardó i el reconeixement de tots els presents.

Des del Montepio volem agrair a tots els socis i sòcies la confiança que ens feu any rere any triant-nos i també posar en valor la feina feta per tothom qui ha participat de l’organització de l’acte, un esdeveniment que preparem amb molta il·lusió i la voluntat és que esdevingui tradició.

Tindràs molt per molt poc

Et truquem?

Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

    Accepto els termes

    Et truquem?

    Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

      Accepto els termes
      Resumen de privacidad

      Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.